2021. április 10., szombat

💕Mélységes szerelem💕

TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek

2021. Március 30.

💕Mélységes szerelem💕


Lépcsőfokokon lépegetek,

Nem számolom hányadik,

Lépek le egyre lejjebb,

Te hívsz engem a lépcső alján,

Nem tudom mikor érek oda hozzád,

De kitartok, nem adom fel.

Mert kezed sosem engedem el,

Mindig fogom,

Te vagy minden gondolatom,

Olyan vagy mint a madár,

Ki mindig rám száll.

S én is szállok veled,

A gondolataim rólad szólnak,

Te vagy a ma, s holnap.

Lépteim sosem fogynak el,

Hosszú ez a lépcső,

kanyarokkal van tele,

Lábam nem fárad bele.

Hív ajkad mindkét oldala,

Hogy ajkammal legyenek összefonódva,

Öleljen engem tested,

Ragadjon el a képzelet,

Már látom az útnak vége lesz,

Erőre kap a szerelem,

Utamba tesz téged,

csak pár lépcső választ el,

Tőled akit minden érdekel,

Várva azt, hogy karom mikor érhet el.

Ahogy elérsz engem,

Kiszabadul lekem,

Tűz fonja be testem,

Valahol lent a mélységben,

Vissza sem megyek, nem akarok,

Tüzednek lángjában maradok,

Örökké legyenek szerelmes hajnalok.

*********


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése