2021. április 13., kedd

Igaz szerelem....🌹💞🦋


Költészet napjára szeretettel mindenkinek!

Április 11.. .🌹💞🦋


Nagy Hajnalka Margit

Igaz szerelem....🌹💞🦋


Boldogság mindenem Istenem,

szívemben betelt a kegyelem,

Jézus az Uram az Istenem,

Benne beteljesedett az életem...

És ezzel tetőzött egy szerelem...


Szerelem...

A legnagyobb szerelem...

Bekopogott szívembe, én beengedtem,

bár nem tudtam mire véljem.

Most annyit tudok,nagyon rossz nélküle élnem.


Szerelem...

Te vagy Istenben a mindenem...

Nélküled nem megy már az életem.

Ezt teszi velem ez a szerelem,

úgy érzem, hogy újjá kell születnem.


Hiszen Ő sem tud megszületni nélkülem.

Mindegy milyen most az élete,

és mindegy milyen az én életem.

Külön úton járunk, mily szenvedés,

a sors ami még elválaszt ez az ébredés..


Mi egymásban vagyunk egy küldetés,

két igaz szív összedobbanása,

ez a teremtés...

Istenben vele van csak létezés.

Vajúdás a szerelemben, még csupa küszködés.


Feszít melkasom, szúr, s nem megy a lélegzés.

Marcangol a vágy, mi felemészt,

mert vele, s benne van csak újjászületés.


Szerelem...

Nehéz ez énnekem...

Vele szeret az én drága jó Istenem...

Csak Ő lehet az én életem, s mindenem...


Szeretettel:NHM🦋🌹❤ 

******************



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése