2021. április 18., vasárnap

💝Megláttam a szerelmet💝

TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek

2021 Április 16.


💝Megláttam a szerelmet💝


Ahogy lelassult a világ,

abban a pillanatban megláttalak,

az arcod ragyogott.

Megszólítottalak,

te csak hallgattál némán,

Benned maradt a szó,

én csodáltalak téged.

a szemeidben magamat látva,

Megérintetted szívem,

pedig nem tudtam ki vagy,

mégis olyan érzés fogott el,

mintha már ismernélek.

Kezed érintése bennem él,

kitört belőlem a szenvedély.

Ajkaddal szólalkoztam össze,

először taszítottál,

feléledt benned a tűz,

Csábítóan hatott rád,

Magadhoz ragadtál,

szinte fuldokolva éreztem magam,

Egymásé lettünk,

lelassult világ közepén,

szikrából lobbant ki tűznek lángja,

Te vagy egyetlen szívemnek vágya.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése