2020. december 17., csütörtök

Fogd a kezem...🌹🦋💗💋


Nagy Hajnalka Margit
Fogd a kezem...🌹🦋💗💋

Kezem nyújtom feléd...
Várom, hogy elragadj.
Ne engedd el soha,
s mellettem örökre megmaradj!

Kezem kitárom feléd...
Várom, hogy végre átölelj,
Tested szorosan hozzám simuljon,
szemeiddel várom, hogy megbilincselj!

Fogd az arcom két kezeddel...
s nézz mélyen szemeimbe,
csókold hát pilláim, olvadok reszketve.
Itt ragadtam kezeid közt, mindhalálig, s örökre!

Fogd a kezem...érzem már,
melletted biztonságban vagyok.
Fogd a kezem akkor is, ha néha elfáradok.
Fogd a kezem, s ne engedd el,
így lesznek gazdagok, az éjjelek, s nappalok!

Szeretlek ezt te jól tudod...
Imádom a hangod, magával ragadó mosolyod.
Annyiszor elképzeltem már, hogy ajkaim csókolod...
S ha lecsukod szemeidet, engem látsz, mert én vagyok a te Hajnal Csillagod!

Szeretettel:NHM🌹🦋💗

*************************


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése