2020. december 17., csĂŒtörtök

💞Árulkodó szemek💞


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
December 14.

💞Árulkodó szemek💞

LĂĄttam ĂĄrtatlan szemeidet,
Ahogy beszéltek hozzåm,
Átadva nekem emlékeidet.
Szinte elƑttem suhantak el,
Csak ĂĄlltam meredt szemekkel,
Éreztem, hogy van hozzĂĄd közöm,
Szerelmedet nem hiĂĄba ĂŒldözöm.
KĂ©pes vagyok szemeimmel hĂłdĂ­tani,
TĂ©ged nap mint nap szĂłlĂ­tani,
Szavaimmal mély nyomot hagyni,
Szívedet elrabolni a végtelenbe.
Ahol dallamot jåtszik a szél,
S természet is életre kél,
A te rabod vagyok mégis oly szabad,
Mert elengedsz engem,
S hiszel bennem Ă©s szĂ­vemben.
Sosem hagylak hĂĄtra,
Mert veled vagyok az igazi,
EgyĂŒtt vagyunk a napon,
Futva tĂĄncolunk a havas tĂĄjon,
EgyĂŒtt szĂĄllunk mindenhovĂĄ,
Szabadok vagyunk mint a madĂĄr,
Szerelem tĂŒze csak rĂĄnk vĂĄr. 
****************


 

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se