2020. december 17., csĂŒtörtök

💝ƐrjítƑ kíváncsiság💝


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
December 16.

💝ƐrjítƑ kíváncsiság💝

Megvadult kĂ­vĂĄncsisĂĄggal,
JĂĄrattam szemem,
VĂ©gigpĂĄsztĂĄztam testeden.
NĂ©ztem a hajad oly lelkesen,
Ahogy a szél ide-oda rångatta,
Mintha baja volna a hajaddal,
Ha tudta volna kitépi azonnal.
Figyelem ahogy mozdulatlanul ĂĄllsz,
Elfordulok, hogy ne lĂĄss,
De érzem észrevettél,
Szinte megremegett testem.
MĂ©gsem szĂłltĂĄl utĂĄnam,
Ott voltĂĄl a szemem sarkĂĄban,
KĂ©rtem a szĂ©lt fĂșjjon tĂ©ged elibĂ©m,
De inkĂĄbb csendben maradt,
ErƑt adott a napsugárnak,
Hogy aztĂĄn hĂĄtat fordĂ­tsak ,
Csillogó pillantåsoddal nézzek szembe.
Én pedig álltam megdermedve,
El sem hittem, hogy ez igaz,
Állok veled szemben néma csendben.
Hiszek az Ă©rzelmekben,
A benned rejlƑ Ă©rzĂ©sekben ,
Fogsågban tartó érintésedben ,
BorsĂłba teszed testem,
VĂ©dtelenĂŒl csendesen.
*******************


 

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se