2020. december 17., csütörtök

Boldog...🌹🦋💗💋


Nagy Hajnalka Margit
Boldog...🌹🦋💗💋

Hallom ébred már a nap, felkelt már...
s az ég alját pirosra festette korán.
Madár hangra ébredtem,
imádom, ahogy csicseregnek.
Látom ahogy repdesnek,
ez minden jele e szerelemnek.

Boldog percek ezek, s lám kinyílt rá a szemem.
Megláttam velük, szép nappalom, s éjjelem...
Újra élek...mély levegőt veszek,
s lám boldog a szívem,
mert megláttam a szépet.
Láthatáron túl messzire látszik,
szél hátán dallamok s az ég is kivirágzik.

Napsugár él bennem, világít rendesen,
mutatja az utat világéletemben.
Boldogság boldogság,
mikor kopogtatsz már?
Repülj hát el velem...Gyönyörű kék madár.

Boldogság boldogság, érintsd meg a lelkem.
Ne menyj el kérlek, maradj mindíg velem.
Itt vagyok várok rád, kitárom a szívem...
Érezd és hallgasd, minden lüktetésem.
Boldog vagy kék madár te vagy létezésem.

Bennem élsz szabadon, úgy ahogy képzeltem.
Szabaddá tettél, te vagy erősségem...
Szerelem szenvedély, te vagy szívverésem.
Bennem élsz, benned él, minden reménységem.
Szívemben a szíved, örökre őrizem.

Szeretettel:NHM🌹🦋💗💋

2020.12.16. 20:10 

*******************


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése