2021. július 6., kedd

💞Közeledtél felém💞💞

Bene L. Krisztián

2021 Június 21.


💞Közeledtél felém💞💞


Amikor közeledtél, én azt sem vettem észre,

hogy nem is figyelek már erre az egészre.

Hogy nem is riaszt a magány, s így nem látom a szépet,

nem éget a tűz, sőt.... már semmi meg nem éget.

Nem tombol a vihar a szétázott lelkemben,

s az érzéketlenségem mellett, lettem még lelketlen.

Vagy hát olyan lélek maradt bennem, mi sebeket rejteget,

ki egy-egy kósza reményt, elenged s elejteget.


De te mégis közeledtél felém, miközben érted ezrek állnak,

érted epedeznek, suttognak, s kiabálnak.

Közeledtél felém, mit sem törődve azzal,

hogy egyedül ücsörgök már rég, a vágyódó igazzal.

Az igaz érzésekkel, az igaz szeretettel,

s te meg akartál érinteni, a bársonyos kezeddel.

Megfogni a szívem, hogy szemügyre véve,

kiszórd belőle a kételyt, a magányt félre téve.


Mikor megcsókolva téged, a vérnyomásom csúcsán,

beleremegtem én, s hiába néztem furcsán.

Hiába nem értettem, hogy miért viszonzod nekem,

s miért akarod látni, a kósza kis életem.

Hiába nem mertem hinni, amiben sosem késő,

szerelmed reménye, csábító, s igéző.

Sose merném megkérdezni, hogy netán hozzám jössz-e,

most mégis a szívembe bújtál, s a lelkem varrod össze. 

***********



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése