2021. július 6., kedd

💞Elkóboroltunk💞💞


Bene L. Krisztián
2021 . Július 2.

💞Elkóboroltunk💞💞

Tudod ezek a lábak amiken én állok,
nem csak úgy remegnek, nincs amit kitalálok.
Nem csak úgy feszíti a torkom, s a mellkasomba szorul,
szívem félre ütne, mikor ritmusa felborul.
Nem csak úgy félek, nem csak úgy a falak,
nem csak úgy hipp-hopp, hirtelen bomlanak.
Nem csak úgy álmodom, a létem tiszta lapját,
s a görcsbe rándult gyomrom, fájlaló haragját.

Ezek bizony vannak, s belém verték lassan,
hogy ezt őrizve magamba, a szépet ne kutassam.

S mióta a szívem darabokra szedték,
s megjátszották azt is, hogy egyszer úgy szerették.
Azóta már jégből alakul a testem,
jéggé dermesztették, az álmaim, s az estem.

De mióta ismerlek, mióta láttalak,
mióta véletlen megtaláltalak.
Azóta érzem, hogy szeretnék olvadni,
s a menekülés helyett, inkább szeretni, és adni.
Szeretnék lenni, az életed szerves része,
s a mi dalunkat játszó, egyetlen zenésze.
Mióta ismerlek, s bár lemondva rólam,
nem tudlak felejteni, s rólad szól minden szólam.
Nem tudlak felejteni, mert csak nálad éreztem,
hogy melletted lenni jó, hogy melletted léteztem.

S bár elengedtél könnyen, én hagy emlékezzek,
mert tiéd egy-egy könnyem, s ahogyan lélegzek.
Tiéd lett a létem, de nem azért mert voltunk,
hanem mert a szívünkkel, egy kicsit elkóboroltunk. 
***************





 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése