2021. július 6., kedd

💞Kezdek érezni💞💞

Bene L. Krisztián

2021 Június 25.


💞Kezdek érezni💞💞


Két lépés távolság, mit tartani szerettem volna,

amit kettőnk közé ékeltem, mielőtt bárki szólna.

Úgy álltam már eléd, hogy a fogaim szorítva,

s minden vágyam, s érzelmem, földdel elborítva.

Úgy néztem rád, hogy a szemüvegből ne lássam,

hogy milyen gyönyörű vagy, s hogy lehetnél a társam.


A társam, a párom, a szerelmem, életem,

a szívem szebbik fele, a kedvesem, édesem.

Nem akartam látni milyen szép is lenne,

ha veled maradhatnék, s minden flottul menne.

Nem akartam semmit, nemhogy azt, hogy az lehessen,

hogy a szerelem célkeresztből, a mi szívünkre lessen.


De hiányzik a lényed, és hiányzik a csókod,

hiányzik ahogyan, a szerelmünket óvod.

Hiányzik az ölelésed, s az unalmas órák,

mi veled mégis édes, hiába a valóság.

Hiába a sok akadály, a világ száz csapdája,

felénk repül a sors, feldobott labdája.


Nem akartam újra sebezhető lenni,

s fejjel megint a falnak, nekiszaladni s menni.

Nem akartad te sem, a tervek másról szóltak,

mégis odafentről, ránk érzelmeket szórtak.

Nem tudom még mi lesz, s ha a szívem meg is reped,

veled maradni vágyom, ameddig csak lehet.


Veled maradni úgy, hogy szívedben legyen helyem,

s szalag fogjon körbe minket, mi lágyan ölelt selyem.

Várok amíg kell, s ameddig kellenék,

ha kell még aki vagyok, vagy majd kellenék.

Itt leszek ha még élek, míg időm van létezni,

mert hiába a falak, hisz látod... újra kezdek érezni.

*********




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése