2021. februĂĄr 4., csĂŒtörtök

💞Szeretlek!💞💋


Bene L. KrisztiĂĄn
2021 JanuĂĄr 26.

💞Szeretlek!💞💋

Szeretlek... s ez épp elég nekem,
Ă­gy Ă©bren ĂĄlmodok.
S mert szeretsz, így elég az életem,
ne szĂłljanak most lĂĄtnokok.

Mert ha ĂĄlom lenne tĂĄn,
Ășgy ne Ă©bresszen fel, a valĂłsĂĄg csele.
S ha benned kérdés van netån,
a szĂ­vem nyitva elƑtted, hĂĄt bĂĄtran nĂ©zz bele.

Szeretlek... s a bĂĄnat ismeretlen itt,
a sĂ­rĂĄs is, csak örömbƑl fakad.
Nem érzem így, a vilåg gyötrelmeit,
s a szívem bår mår rongydarab, de többé nem szakad.

Szeretlek... s Ă­gy Ă©lni vĂĄgyom melletted,
a halĂĄl mĂĄr nem vonz, s nem hĂ­vogat.
A szĂ­vem adtam ĂĄt, mikor csendben elvetted,
s a hangodon tĂșl, a lelked simogat.

S ha ez mind, csupĂĄn csak lĂĄtomĂĄs,
csak hazug szavakbĂłl Ă©pĂ­tett oltalom.
Nekem megfelel ez a mĂĄrvĂĄny szegte, ĂĄlomnyi ĂĄllomĂĄs,
míg szemedbƑl, a szerelmet olvasom.

Szeretlek... s nem tévedés, nem megmaradt remény,
nem érzelem mit vettem érmekért!
S ha, csak egy pillanat mit veled tölthetek, ha szerelmet låtsz belém,
Ășgy elcserĂ©lnĂ©m bĂĄrmikor... szĂĄz magĂĄnyos Ă©vemĂ©rt. 

******************************************************

 

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se