2021. február 4., csütörtök

💕Reménykedtem💕


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
 2021 Február 3.
· 
💕Reménykedtem💕

Reménykedtem láthatom csillogó szemed,
Ahogy megpillantod vele arcomat,
Reménykedtem hallhatom ajkad dallamát,
Szívemnek súgja óhaját.
Benned reménykedtem ki éltetsz engem,
Reménykedtem mosolyod ragyogásában,
Két karom érezheted testeden,
Ölelve téged az este alatt.
Bennem a remény megmaradt,
Mert keresem a szavakat,
Melyekkel hívhatlak téged.
Ha te is kéred,
Reménykedtem magamban,
Kora hajnalban kinyíltak szemeim,
Téged szólított szívem,
Mert benned maradt minden reményem.
Keresem szíved mindenhol,
Remélem még dalol nekem,
Oly üres a kezem nélküled,
Hol vagy már ?
Valahol messze jársz,
Hozzám vissza sem találsz?
Titkon reménykedtem,
Hogy elém állsz,
Újra tárt karokkal vársz. 

************************

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése