2021. oktĂłber 7., csĂŒtörtök

💖**SZIA ANYA**💖


💖**SZIA ANYA**💖

1. hĂłnap

Szia anya, itt vagyok, a szĂ­vem elkezdett dobogni a tiĂ©ddel egyĂŒtt, Ă©s ez a ritmus egy csodĂĄlatos dolog, nekem altatĂłdal.

2. hĂłnap

Szia anyu, mĂ©g csak pĂĄr cm vagyok, de hallom a hangod, az apĂĄĂ©t, a nagyszĂŒlƑkĂ©t. Olyan jĂł hallani tĂ©ged, ez boldoggĂĄ tesz. SajnĂĄlom, ha nĂ©ha rosszul Ă©rzed magad, mĂ©g sokat kell nƑnöm Ă©s helyet kell csinĂĄlnom.

3. hĂłnap

Szia anya, mostmår kezdem érteni hogyan mƱködök, mozog a låbam és a kezem. Te még nem érzel engem, mert még kicsi vagyok, de biztosíthatlak, hogy én érezlek, és érzem a szereteted.

4. hĂłnap

Felnövök ugye anya? MĂĄr nem okozok neked annyi gondot, Ă©s örĂŒlök neki, mĂĄr nem szenvedsz. SƑt, tulajdonkĂ©ppen segĂ­tek, hogy javuljon a hangulatod.

5. hĂłnap

Szia anya, aggĂłdsz Ă©rtem, ugye? Ne aggĂłdj van kĂ©t kis kezem, kĂ©t lĂĄbam, kĂ©t szemem, ami ugyanolyan, mint a tiĂ©d. Van szĂ­vem, 20 ujjam Ă©s az egyiket mindig szopom. Ma orvoshoz megyek igaz anya? Hamarosan megtudod, hogy fiĂș vagyok-e vagy lĂĄny. Én mĂĄr tudom, de sajnos nem ĂĄrulhatom el... Kicsit fĂ©lƑs vagyok. De mindig azt mondod, hogy mindegy, mi leszek, a lĂ©nyeg, hogy jĂłl vagyok! Te egy angyal vagy anya.

6. hĂłnap

Szia anya, most mĂĄr nagy vagyok, jĂłl szĂłrakozom veled Ă©s apĂĄval, amikor versenyeztek, hogy ki fogja meg elƑször a kezem.. de okos vagyok Ă©s elbĂșjok!

7. hĂłnap

Szia anya, itt kezdek szƱkölködni. FĂĄradt vagy tudom, de tĂŒrelmes vagy velem, mesĂ©lsz a kĂŒlvilĂĄgrĂłl, mesĂ©lsz a naprĂłl Ă©s a holdrĂłl, esƑrƑl Ă©s hĂłrĂłl... milyen csodĂĄlatos lehet odakint, akkora örömmel beszĂ©lsz rĂłla. NĂ©ha szomorĂș a hangod, a rossz dolgok miatt, amik törtĂ©nnek... de Ă©n nem fogok fĂ©lni, ha ott leszel, hogy megvĂ©dj, biztonsĂĄgban Ă©rzem magam veled.

8. hĂłnap

Itt vagyok anya! Most lehajtott fejjel, de jól vagyok. Néha helyezkedek, hogy majd kijussak, de még nincs itt az ideje. Azt hiszem még vårnom kell... Köszönöm anya amit csinålsz, a teherért, amit cipelsz, a dagadåsért, amit viselsz... A szereteted felém nagy, több, mint amit érzek.

9. hĂłnap

Szia anya, itt vagyok, nagyon közel vagyok, izgatott vagyok! Anya, tudod, hogy alig vĂĄrom, hogy lĂĄssalak, alig vĂĄrom, hogy ĂĄtöleljelek Ă©s köszönetet mondhassak, köszönöm ezt a kilenc egyĂŒtt töltött hĂłnapot, szĂ­v a szĂ­vben, vĂ©rben.. köszönöm anya.

Anya, ott vagy? Hallasz engem? BĂșjok Ă©s remĂ©lem, hogy nem bĂĄntalak, Ă©rzem a fĂĄjdalmad, de jobban a szereteted irĂĄntam.

Anya, most itt sĂ­rok, mert megszĂŒlettem, mert itt vagy nekem te Ă©s sĂ­rok, hogy köszönetet mondjak neked ezĂ©rt az Ă©letĂ©rt! 💓



 

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se