2021. január 8., péntek

💝Nem szólsz vissza 💝


TOLDI GÁBOR Versek Mindenkinek
2021 Január .6.

  · 💝Nem szólsz vissza 💝

kopogtatok az ajtón,
Telnek a percek,
Senki nem szól.
Belém csap a halvány emlék,
Felettem a zöld fű s a kék ég.
Felhők között arcodat látom,
Hogy ajtót nyiss nekem ez a vágyam.
De kopogásomra a csend válaszol,
Mert nincs senki az ajtó mögött.
Látom mosolyod a felhő felett,
Már begyógyítottad szívemet,
Mely csordultig volt fájdalommal.
Lelkem egy mosolygós angyal,
Hallom ahogy táncot jár a hajnal,
Én is  keringőzöm vele,
Ettől  boldog szívem reggele.
Önfeledten mosolygok  bele a napfénybe,
Mely visszacsillogtatja rám mosolyát,
Nem kopogok ajtódon többet.
Szememben ragyognak a könnyek,
Boldogság úszik körülöttem,
Hiszen mindig itt vagy felettem,
Suttogva szólok , vagy néma csendben,
Most igazán boldog az életem,
Szavakkal könnyítek szíveken,
A betűket keresem ,
Táncra perdülök, ahogy azokat meglelem.
A nyugodtság úszik lelkemen.

*****

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése