2021. januår 8., péntek

💕Az Ă©let nekem te vagy💕


Bene L. KrisztiĂĄn
2021. JanuĂĄr 8

💕Az Ă©let nekem te vagy💕

Az Ă©let te vagy nekem,
nem csupån a mosoly, s nem csupån a könnyek.
Az a szép szerelem,
melyik léha s komoly, kiért íródnak a könyvek.

Nem tudom megadni, amit én szeretnék,
hisz létemnél több nem lehet.
De az aki én vagyok, aki tån lehetnék,
mĂ­g ez az Ă©let megtart, addig Ășgy szeret.

Ereimben a vér érted csörgedez,
ha szaggatva is tépi szívem szemfalåt.
S nem tehet tönkre senki, csak ami tönkretesz,
hogy tĂĄvol kerĂŒlsz tƑlem, s a bĂșcsĂșt mondanĂĄd.

Hisz az Ă©let nekem te vagy, s vĂ©gtelenĂŒl,
szeretném fogni kezed, ott a legvégén.
A szĂ­vem nyitva ĂĄll, elƑtted vĂ©dtelenĂŒl,

hisz melletted talĂĄltam meg, szerelmet s a bĂ©kĂ©m. 


Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se