2013. február 4., hétfő

Szegény férfiak!!


Animációs viccek



      Éjszaka a férj felkelti a feleségét:

- Ébredj, egy férfi járkál a lakásunkban!

Az asszony felsóhajt:

-          Na végre!

XXXXXXXXXXXXX


*Egyik várakozó férfi megszólítja a másikat a vasútállomáson:

- A feleségét várja?

- Nem várom. Jön!*
XXXXXXXXXXXXXXXXX

*Egy fiatal házaspár gyereket vár. Csak még nevet nem találtak neki.

Megszólal a férj:

-Nevezzük úgy, mint a nagyapámat.

-Még mit nem?...Milyen név az, hogy TATA????*
XXXXXXXXXXXXXX

-Idióta voltam, amikor férjhez mentem hozzád!

-Nem vitatom. De akkor olyan szerelmes voltam, hogy nem vettem észre..
XXXXXXXXXXXXXX

 *A feleség a férjéhez:

- El kellene menned bevásárolni!

- De ilyen zimankós időben még a kutyát se vernék ki..

- Persze, a kutya az marad...*
XXXXXXXXXXXXX

 Ede megkérdezi Zsuzsikát:

- Én vagyok az első férfi, aki nálad alszik?

- Ha csak aludni akarsz, akkor igen...
XXXXXXXXXXX


Éjfél után a rendőr megállít egy autóst, aki elég gyorsan vezetett.

- Hová siet ilyen gyorsasággal??

- Előadásra megyek. Témája: Az alkohol káros hatása.

- Tényleg? Az éjszaka kellős közepén?? Ki tartja ezt az előadást?

- A feleségem...
XXXXXXXXXXXXXX

 *- Doktor úr, a férjem beszél álmában, mit tegyek?

- Hagyja nappal beszélni....*
XXXXXXXXXXXX

Béla megkérdezi a barátját:

- Komám, miért hagytad abba az ivást?

- Mert ivás után a feleségemet mindig duplán láttam.Pedig egy is sok belőle...
XXXXXXXXXX

A főnök megkérdezi a beosztottját:

- Mennyi pénzre van havonta szüksége?

- Hát ezt nem tudom, annyi még sohasem volt.....
XXXXXXXXXXXX


*Apuka felvilágosítja a fiát.

- Tudod fiam, a télapó meg a húsvéti nyuszi az én voltam.

- Tudom apu, a gólya meg a szomszéd bácsi.....*
XXXXXXXXXXXXXX

 - Tegnap aztán megmondtam a feleségemnek, hogy mi a véleményem róla. -

Igazad van. És mit értél el?

-          Nagy nehezen az ajtót.....
XXXXXXXXXXXX


*- Mondd, kedvesem, hányan feküdtek már az ágyadban??

Hallgatás...

- Miért nem válaszolsz??

- Azért, mert még számolok...*
XXXXXXXXXXXXX

 - Szívem, ne haragudj, hogy az éjjel részegen, betört pofával jöttem haza. -

Rendben van. Különben mikor megjöttél, a pofád még nem volt betörve....
XXXXXXXXXXXX


*Egy idősebb házaspár nyaral Svájcban. Megszólal a feleség:

- Szóhoz se tudok jutni ettől a szép panorámától.

- Jól van - mondja a férj. Akkor maradunk három hétig....*
XXXXXXXXXXXX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése