2013. február 20., szerda

Jézus !

Click Me!
 

Tudatni akarom Veled, hogy

  -   milyen NAGYON SZERETLEK, hűségesen vigyázom lépteidet, és hogy
  -   milyen nagyon SZERETNÉM, HA ÉLETEDNEK TUDATOS RÉSZE LEHETNÉK !

Ma reggel már ott voltam Veled a szépséges kelő
napsugárban, és bearanyoztam szobádat.

Reméltem, hogy "Jó reggelt!" kívánsz majd nekem - de Te nem tetted!
Azt gondoltam akkor, hogy talán kissé még korán van és azért NEM VESZEL ÉSZRE!

Újból fel akartam hívni magamra figyelmedet,
amikor kiléptél ajtódon:

  -   könnyű szellővel megcsókoltam arcodat,
  -   bűvös virágillatot leheltem Rád,
  -   majd madárénekkel szóltam Hozzád....

De Te csak ELMENTÉL MELLETTEM !

Később, a nap folyamán figyeltelek,
amint barátaiddal csevegsz.

Milyen NAGYON KÍVÁNTAM, HOGY HOZZÁM IS BESZÉLJ !
Vártam és vártam - de Te csak mentél a magad útján, vakon!

Ma délután hűsítő záport küldtem Neked.
Ott voltam minden cseppjében; azután - hogy észrevegyél -
még Rád is kiáltottam néhányszor az ég dübörgő viharával,
REMÉLVE, HOGY RÁM FIGYELSZ MAJD !

Puha felhők közé sokszínű szivárványt festettem az égre Neked,
gondolva, hogy biztosan észreveszel majd -
de Te csak rohantál, jelenlétemet észre sem vetted !

Ma este - hogy méltón búcsúzhass el a naptól,
szépséges naplementét küldtem Neked, és
millió csillagban mosolyogtam Rád, remélve,
hogy visszamosolyogsz majd - de Te NEM TETTED !

Ma éjjel, amikor lefeküdtél, holdfénnyel sugároztam be arcodat,
hogy jelezzem: OTT VAGYOK VELED!

Reméltem, hogy beszélgetsz velem majd egy kicsit, mielőtt elalszol ...,
de NEM SZÓLTÁL EGY SZÓT SEM ! ... EZ NAGYON FÁJT !

Azért én Veled maradtam, és vigyáztam Rád egész éjjel,
gondolva, hogy talán reggel ...majd reggel köszöntesz engem !

Nap mint nap megjelenek előtted az élet számtalan, csodás eseményében,
REMÉLVE, HOGY BARÁTODNAK FOGADSZ !  ÉN MAGAM VAGYOK AZ ÉLET !

AZ ÉN SZERETETEM IRÁNTAD mélyebb, mint a legmélyebb óceán,
és nagyobb, mint a kéklő ég!

Szépség és nagyszerűség forrása vagyok,
és AMIM VAN, MIND MEG SZERETNÉM OSZTANI VELED !


             JÉZUS, aki Téged örökké szeret!

2 megjegyzés: