2019. január 12., szombat

Nem tudtam...... (Hankovszki I. versei )

Nem tudtam
Már letettem a kabátot
a szobában meleg volt,
arra figyeltem én is
ahol a csengő szólt,
az ajtó nyílt, köszöntél
épp úgy mint bárki más,
számomra mégis ez volt
az a nagy változás .
Nem tudtam mi lesz holnap,
remélni sem mertem,
a sok idegen között szívedet megnyertem,
nem tudtam mit szeretnél,
nem mosolyogtál rám
csak váratlanul ajkaddal
zártad be a szám.
A kabát után nyúltam,
s te magadhoz ölelted,
e gyöngéd mozdulattal
vallottál szerelmet,
majd kiléptem az ajtón,
azt suttogva , kövess,
e szó többet jelentett
az volt benne, szeress.
Kezem után nyúltál én meg
csendben hagytam,
mert a szívem mélyén
éppen ezt akartam .
***********
A tündérek világa
Jártam a föld útjait remegve
A csalódás ott ballagott velem,
Kerestem a tündérek világát ,
Kerestem, hol van a szerelem ?
Vágyaimra rálépett a bánat
Homályos lett minden földi út,
Elkértem a tündérek szárnyait
De előttem bezárták a kaput .
Talán sok volt az amire vágytam
Tündérország ma már egy mese ,
De mégis járok egy csodás világba
Mint az álmok hű szerelmese .
Álmodtam magamnak új életet
Boldogságot , igazi szerelmet ,
Herceg hozott minden nap virágot
És együtt jártuk be a kerteket .
Minden virágban egy új vallomás volt
Én elhittem, hogy örök marad
Nem volt törvénye az álomvilágnak,
Mindig az volt amit a nép akart .
Soha nem volt sötétség, sem árnyék,
Nem voltak soha fázós reggelek,
Nem voltak elérhetetlen vágyak,
Csak mosolygós, szerelmes szemek.
Hercegnője voltam egy világnak
Hol május volt egy egész éven át,
Csak virágeső hullott a tájra
És minden éjjel szólt a szerenád .
Szerelmes volt ott az egész világ
Fehér galambok hordozták a hírt,
Nem táncoltak semmi mást, csak valcert,
És nem láttam soha asszonyt aki sírt.
Ez volt álmaim legszebb éjszakája
Ne ébressz föl még élet reggele,
Engedj mindörökre ott maradnom
Mert sírva keres az álmom hercege.
****************

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése